Τοποθετώντας  του μαθητές μας στο κέντρο  της  εκπαιδευτικής  διαδικασίας  χρησιμοποιούμε από το 2007 τα  εργαλεία Web 2.0  στοχεύοντας  στην  διερεύνηση  των δυνατοτήτων τους αφ’ ενός,  στην δημιουργική αλλά  και ασφαλή  χρήση του διαδικτύου αφ’ ετέρου.

                                                                          εδώ  κάποια δειγματικά  .. 

Using web 2 tools with my pupils I ‘ve tried to put them at the ‘centre’ of the entire process as the main 'protagonists', supporting them to realize the importance of a safe and creative use of the Internet.
Ηere is some of our experience in the usage of web 2 tools at the kindergarten of Kaparelli during the last 2 years.

 

 

1./    ΜΙΧΒΟΟΚ                   

Οι  μαθητές αυτοπαρουσιάζονται δημιουργώντας ένα εικονικό βιβλίο το οποίο μπορεί να είναι και εκτυπώσιμο..
Pupils presented themselves in  their way, making a virtual Book which can be a real printed one..

 


2.    VOKI            

Οι μαθητές επιλέγουν ποικίλους ψηφιακούς χαρακτήρες –avatars – και τους ‘ζωντανεύουν’ δίνοντας  την φωνή τους…

εδώ ‘καλωσορίζουν’ τους επισκέπτες στο νέο τους project..
Pupils may choose from various animated characters, speaking with their own voice.. here they have chosen to welcome the visitors to their new e-twinning project:   Or to sing a song to their partners..  η  τραγουδούν ένα  τραγούδι για τους εταίρους:  

 

3.  SLIDE         
Εδώ μια φωτο-παρουσίαση για να δουν οι εταίροι  το συγκεκριμένο θέμα πιο λεπτομερειακά..

Here is a photo presentation — part of a project we liked our partners to see more detailed - ..


4. 
YOUTUBE     

Ένα clay animation φτιαγμένο από τους μαθητές και την εκπαιδευτικό..
A clay animation video made by our pupils and myself..


5. 
VOICETHREAD   

Μια  πιο σύνθετη παρουσίαση χρησιμοποιώντας φωτο και φωνές μαθητών για ένα θέμα σχετικά με Ελληνικό φαγητό-ρούχα-μουσικά όργανα - σπορ  …  A presentation of Greek food-clothes-instruments-sports…using photos and pupils voice..

Μια  πολυεταιρική παρουσίαση   μεταξύ 24 σχολείων και του δικού μας..
A multi-collaborative example..  among 24 schools and ours:-)


6.  
VIDEO GOOGLE    

Εδώ  η συνεργασία 2 ελληνικών νηπιαγωγείων για να φτιάξουν από κοινού μια ευρηματική παρουσίαση των αριθμών από το 1-10, -   μέρος  ενός ευρύτερου e-twinning project -  με το πρόγραμμα των Windows movie maker..
2 Greek schools co-cooperated –via the Internet- on a first level presenting numbers 1-10 using the windows movie maker and then this work consisted a part of a farther e-twinning collaboration..


7. 
ONETRUEMEDIA     

Η  χρήση αυτού  του εργαλείου επιτρέπει τον συνδυασμό  φώτο, αφήγησης ή μουσικής και video..εδώ οι μαθητές  αφηγούνται  την  βιογραφία ενός Έλληνα ζωγράφου  ζωγραφίζοντας  ακολουθώντας την τεχνοτροπία  του καλλιτέχνη..

We chose this tool to narrate a Greek famous painter’s biography, our children have written by their own way and show to the others how the pupils worked painting and following the artist’s style.


8. 
SHOWBEYOND

Οι μαθητές  εδώ δημιούργησαν  μόνοι τους  «τα λόγια»  ακουμπώντας πάνω σε ένα κοινό μουσικό μοτίβο για όλους τους εταίρους σχετικά με το ουράνιο τόξο..
Here kids created the lyrics by themselves and used them on a common midi concerning the rainbow ..


9. 
MYPLICK   

Φώτο  σε  Power Point και  η  μουσική ή  αφήγηση που  θέλουμε … συγχρονίζουμε εμείς  όπως  ακριβώς μας ταιριάζει.. 

Εδώ  το αντίοαπό τους  μαθητές μας σε 10 γλώσσες!
We combined photos and records in the way we liked.. A pupil narrates a story 'reading' and presenting the book she has chosen..  or …to say bye.. into 10 languages:

 


10. 
ROCKYOU    

Είναι  μια auto-started παρουσίαση με αρκετές  επιλογές τελικής εμφάνισης..  Οι μαθητές παρουσιάζουν τις οικολογικές πάνινες τσάντες τους..   Pupils made eco-bags and they shared them with their partners …



11.  
SLIDEBOOM   

Εδώ επιλέγουμε  εμείς  τον  χρονισμό- μουσική ή αφήγηση- του κάθε  slide στο ppt  που  θα  φτιάξουμε  στον  υπολογιστή μας και  μετά το  ‘ανεβάζουμε’..   Using a simple ppt file with a recording at each page we shared an on-line presentation like this..


12.  
ANIMOTO  

Τέλος  το  video animoto..  ήταν το πρώτο web 2.0 που χρησιμοποιήσαμε   αρχές του 2007και  είναι ιδιαίτερα  αγαπητό σε όλους  μας.. Εδώ ένα  video Αnimoto από  τα  πρώτα  μας…     Last but not least as we use to say-) .. Animoto.. because was the first web 2 tool we tried in our class and became kids’ favourite  one.. here ..   One  from the very first videos.. about what else ?.. e-twinning!..  starting  a new one and expressing what this means to us with drawings   saying : «e-twinning, travelling us – together is better – this year we are 9 - however different we are together»

Και  εδώ  ένα  από  τα  πιο πρόσφατα,  φτιαγμένο αποκλειστικά από  έναν μαθητή του σχολείου μας ..

and  here one of the most recently made by one pupil  alone..

 

Και  για του λόγου το αληθές  ένα  video ( Ιούνιος 2008) με μια μαθήτρια να blog-άρει ....  and because it’s a little hard to some people to see how young pupils 5-6 years old can be involved into all the above  ....  

 (June 2008):   I took a video of a pupil making a post on the  Bloggy-Doggy

 

Και  άλλο  ένα δείχνοντας πώς  ένας μαθητής φτιάχνει ένα Animoto  και στη  συνέχεια  το αναρτά στο σχολικό ιστολόγιο

And  another one  (May 2009) showing another pupil making an Animoto and posting this  at our school Blog

 

 

 

 

 

 

 WEB  2.0 

στο νηπιαγωγείο ..